More Income For Malaysians

Apakah MLM Kelab Berbelanja atau Peluang Kewangan?

Posted on: June 3, 2009

Ini adalah judul kajian oleh Kim Klaver yang ia lakukan dalam bulan Januari 2009.  Sejumlah 13 pertanyaan dilakukan dalam kajian ini, dan hasilnya  (anda boleh lihat sendiri di sini)sangat menakjubkan.  Sungguhpun demikian saya belum dapat menemukan sebuah hasil kajian yang benar-benar sesuai di Malaysia.

Apa yang membuat saya benar benar tertarik ialah:-

a)     Apa yang menjadikan anda terus berkhidmat dengan organisasi anda? Produk (61,0%), Wang (22,8%)

b)     Apakah produk semata-mata berbaloi untuk anda menjadi sebahagian dari Organisasi? Ya (82.1%), Tidak (14.3%)

c)     Apa yang lebih mudah dalam usaha ekonomi: Untuk menjual produk atau merekrut usahawan? Jual Produk (23.7%), Merekrut Usahawan (20.9%), Kedua-duanya sukar (43.0%)

Jadi sepertinya (walaupun sampel kajian hanya 250 responden), bahawa kebanyakan orang menyertai MLM karena produk.  Nanti mereka mengetahui atau merasa bahwa ia sangat sulit untuk menjual produk atau merekrut usahawan MLM.  Ini adalah sesuatu yang kita akan lebih banyak berbicara lebih jelas di tulisan saya akan dating.

Hal ini juga membuat rasa mutlak, karena jika ada produk kurang baik dipasaran, bagaimana kita di mukabumi ini dapat membuat peluang usaha dari produk tersebut.

Saya menyertai SCORE A, kerana saya pikir ini adalah produk yang sangat istimewa.

Sebuah produk yang keluarga saya telah menggunakannya sejak 8 September 2008 dan dengan aktifnya sejak November 2008.

Saya yakin bahawa ada lebih banyak orang yang akan merasakan produk ini seperti yang saya alami, yang mana ia boleh menembusi perisai diri saya apabila mendengar ungkapan MLM!

Sementara itu, untuk orang-orang yang berminat, saya memiliki kesempatan yang baik untuk anda membuat usaha mengahsilkan wang.  Ini adalah peluang usaha untuk semua rakyat Malaysia.  Ini adalah cara untuk memperoleh pendapatan pasif atau cara untuk memperoleh penghasilan separuh waktu untuk anda rakyat Malaysia.

SCORE A, sebuah portal pendidikan yang kini memungkinkan setiap orang untuk berjaya cemerlang!

Sementara itu, untuk anda yang tertarik, saya punya satu kesempatan untuk anda yang ingin memulakan usahaniaga. Ianya telah berlaku kepada saya dan pasti berlaku jua terhadap anda. Ini merupakan peluang usaha bagi seluruh Malaysia. Ini merupakan cara untuk memperoleh pendapatan pasif untuk Malaysia atau cara untuk memperoleh penghasilan separuh waktu untuk rakyat Malaysia. Baca tentang beberapa maklumat produk di sini. Kirimkan maklumat anda; nama, alamat, nombor telefon dan waktu terbaik bagi saya untuk menghubungi anda ke more.income28@gmail.com

Terima kasih kerana telah membaca artikel ini.

Salam dari teman keusahawanan anda

mamadou

Leave a comment

June 2009
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930